מועצה מקומית גדרה

הצטיינות בהיערכות לשעת חירום

06/09/2018
הצטיינות בהיערכות לשעת חירום

גדרה זכתה באות הצטיינות גם בהיערכות לשעת חירום


השבוע המועצה המקומית גדרה זכתה באות מצטיין ב"שיח מקוון בעורף" מטעם פיקוד העורף והמועצה לישראל יפה


השבוע התקיים טקס סיום תחרות "שיח מקוון בעורף" במסגרת מוכנות לחירום של המועצה לישראל יפה ופיקוד העורף בבית המועצה לישראל יפה בתל אביב. תחרות שיח מקוון בעורף בוחנת את ההיערכות בשגרה של הרשויות המקומיות לצורך התמודדות מיטבית במצבי חירום. ההיערכות שבשגרה הכוללת הדרכה והנחיה של התושבים, יוזמות, שיתופי פעולה מקוונים עם פיקוד העורף, תרגול פלטפורמות באימונים, נגישות ועדכניות ועוד. 

בתוך כך, השבוע המועצה המקומית גדרה הוזמנה לטקס סיום תחרות "שיח מקוון בעורף, שהתקיים במעמד מכובד של מפקד פיקוד העורף, יו"ר המועצה לישראל יפה, מנהל מינהל לחירום ובטחון ברשויות המקומיות במשרד הפנים, יו"ר מרכז המועצות האזוריות, מנכ"ל המועצה לישראל יפה, רמ"ח אוכלוסיה בפיקוד העורף ויו"ר התחרות אשר עלו לשולחן הנשיאות והעניקו את הפרסים. כמו כן, השתתפו בטקס מכובדים מקרב הרשויות ברחבי הארץ ומקרב פיקוד העורף. 

אלוף פיקוד העורף ציין בדבריו כי ליכולת של רשות לדבר עם תושביה בעת חירום יש משמעות גדולה מאוד וציין במכתבו למועצה המקומית גדרה "אני שמח לבשר כי מועצה מקומית גדרה נמצאה במוכנות גבוהה בתחום המידע לציבור בפלטפורמות המקוונות והיא הזוכה בקטגוריית המועצה המקומית" 

לקבלת אות ההצטיינות של המועצה המקומית גדרה הוזמנה לבמה מאיה גנון המנהלת את תחום המידע לציבור בחירום ומנהלת תקשורת ומדיה בשגרה. במעמד המכובד הוענקו למועצה שתי תעודות – תעודה אחת על זכייתה של המועצה המקומית גדרה בחמישה כוכבי יופי בתחרות "שיח מקוון בעורף" וזוכה מצטיינת בבית המועצות המקומיות ותעודה שנייה בדגש על המועצה המקומית גדרה זוכה מצטיינת בבית המועצות המקומיות.

לדבריה של גנון, מנהלת תחום תקשורת ומדיה: "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם פיקוד העורף ומתואמים עם החידושים והאפשרויות למקסם את השיח עם התושבים. לאחרונה אף התחלנו בתהליך של שיתוף פעולה של מוקד 106 עם מוקד 104 וכן, הטמענו אתר משותף של המועצה המקומית גדרה עם פיקוד העורף למסרים אחידים וברורים" ועוד הוסיפה "אני שמחה ומודה על בחירתם של המועצה לישראל יפה ופיקוד העורף את גדרה כרשות מקומית מצטיינת בתחום השיח המקוון עם התושבים ומצאה את גדרה במוכנות גבוהה בתחום המידע לציבור, אין ספק שזה מעורר גאווה רבה.

אני מודה לצוות פיקוד העורף המלווה אותנו – מפקד מחוז ירושלים והמרכז, מפקד נפת שפלה, מפקד יקל"ר גדרה, רע"ן אוכלוסיה מחוז ירושלים והמרכז וקנ"ר שפלה מחוז ירושלים. תודה רבה לצוות המועצה המקומית גדרה - לרמ"ט מל"ח ליאור מדהלה, לקב"ט המועצה ציון בר אשר, לליאת חתוכה ולכל השותפים"