מועצה מקומית גדרה

אירועים חמים באוגוסט

08/08/2019
אירועים חמים באוגוסט
גדרה מציגה: אירועים חמים באוגוסט

בשבוע הבא יתקיים אירוע פתיחת הספורטק החדש בגדרה כולל הופעות של עדן בן זקן ואנה זק. בהמשך השבוע יופיעו הזמרות מרגלית צנעני ושירי מימון והפתעות נוספות ממתינות לתושבים לסיום הקיץ. ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "אני מזמין את התושבים להגיע עם המשפחה ולבלות זמן איכות במגוון האירועים שלנו במושבה"

ביום שני בשבוע הקרוב, 12 באוגוסט, יתקיים אירוע הפתיחה החגיגי של הספורטק החל משעה בשעה 18:00 בערב (כניסה מרחוב ארז ממול ביה"ס גוונים). יחד עם תושבי גדרה יגיעו לשמוח גם הזמרת עדן בן זקן, כוכבת הנוער אנה זק ותתקיים הופעה לילדים של "רוני ומפרץ ההרפתקאות". 

הפתעות נוספות ממתינות באירוע הפתיחה כמו דמויות מהאגדות, לוליינים, סדנאות שזירת צמות, איפור, קעקועי חינה ואמן בלונים. האירוע יהיה גם חגיגה קולינרית עם יריד אוכל ענק שיציע מגוון מטעמים ממשאיות האוכל (פודטראק). שימו לב, הספורטק יהיה סגור ביום ראשון הקרוב (11.8) על מנת להיערך לאירוע וייפתח כאמור רק ביום שני (12.8) בשעה 18:00 בערב, באירוע הגדול.

האירוע יונגש לאנשים עם מוגבלויות (ללא תמלול באור יום). עמדת חלוקת מכשיר העזר לשמיעה תהיה בצד ימין של הבמה ליד מקומות ישיבה הנגישים. בנוסף, יהיה תרגום לשפת הסימנים, מקומות ישיבה נגישים בצד שמאל של הבמה (כשיושבים עם הפנים לבמה). שירותים נגישים בכניסה לפארק מצד שמאל. חניה לבעלי תו נכה בלבד חניה נגישה מול בית ספר גוונים. להנגשה מיוחדת ולמידע נוסף הקשור לנגישות ניתן לפנות לממונה הנגישות אמיר פישמן - 052-2027356

חגית אמסלם, מנהלת אגף ילדים, נוער וקהילה במרכז "אופק" מתנ"ס גדרה, ציינה כי ביום רביעי, 14.8.19, תתקיים הופעה של הזמרת מרגלית צנעני בסימן 70 שנה לעליית יהודי תימן לישראל. ההופעה תתקיים ברחבת מרכז אופק בשעה 20:30. ניתן להזמין כרטיס באתר מרכז אופק (50 ₪).

ביום חמישי (למחרת), 15 באוגוסט, תופיע שירי מימון על בימת הקיץ במרכז אופק בשעה 20:30 לרגל ט"ו באב על בימת הקיץ במסגרת אירועי מפעל הפיס. הכרטיסים אזלו.

בתאריך 27 באוגוסט יופיע הסטנדאפיסט חן מזרחי באולם התרבות בתיכון "רמון" במסגרת
מופע סיום הקיץ לנוער (כרטיס 30 שקלים). 

ב-18 באוגוסט יתקיים יום כיף בעלות של 75 שקלים בסופרלנד  (כולל נסיעה) וב-25 באוגוסט יתקיים יום כיף במימדיון (כולל נסיעה) בעלות של 75 שקלים. הזמנה באתר אופק.

בתאריך 25 באוגוסט יתקיים יריד חוגים בבריכת השחייה בגדרה (עמק הנשר) בין השעות 17:30-20:00 לקראת פתיחת עונת החוגים כולל סדנאות יצירה, ג'ימבורי, קריקטורות, צילום מגנטים ועמדות רישום לחוגים. שימו לב, בין הנרשמים לחוגים יוגרל חוג בחינם לכל השנה ! הכניסה לאירוע חופשית.

בחודש יולי נהנו בני הנוער ממגוון פעילויות בעשרה שקלים במתחם הנוער בבריכה: הופעה של צוות "מנחוס", צמד "שיניים", להקת "פורמולה", אופק אדנק וקווין רובין. במהלך חודש יולי יצאו גם לימי כיף בסופרלנד ובלונה פארק (בעלות של 75 שקלים). כל המחירים לאירועי הקיץ מסובסדים.