מועצה מקומית גדרה

מועדון רוטרי הבילויים

05/09/2019
מועדון רוטרי הבילויים
מתנדבי מועדון רוטרי הבילויים גדרה פתחו את שנת הלימודים עם התלמידים

מתנדבי מועדון "רוטרי הבילויים גדרה" פתחו את השבוע כשהעבירו במעבר חצייה תלמידים בדרכם לבתי הספר. המתנדבים גם העניקו לתלמידי כיתות א' ערכות חינוכיות לעידוד הקריאה והבנת השפה. 

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "מעורבות קהילתית בין דורית היא חלק מאיכות החיים שלנו במועצה המשפחתית שלנו"


ביום ראשון השבוע, עם פתיחת שנת הלימודים תש"פ, התייצבו מתנדבי מועדון "רוטרי הבילויים" ומתנדבי "האגודה למען החייל גדרה" ודאגו להעביר את התלמידים במעברי החציה באופן בטוח ומסודר בדרכם לבתי הספר.

למחרת חילקו מתנדבי "רוטרי הבילויים" משחקים חינוכיים לילדי כיתות א' הנרגשים ערכות לפיתוח וקידום הקריאה ולעידוד המודעות הפונולוגית של התלמידים. המתנדבים התרגשו יחד עם התלמידים החדשים שלראשונה בחייהם מגיעים לספסל הלימודים עם
ילקוט החדש על גבם ועם תקוות, חלומות והתרגשות גדולה מהמסגרת החדשה.

במועדון רוטרי הבילויים הדגישו כי השירות לקהילה הינו הזדמנות לכל חבר במועדון להדגיש את "השירות מעל הפרט" מתוך מחויבות ואחריות לשפר את איכות החיים בקהילה. 

זה המקום לציין שהמועדון יוזם פרויקטים, בהתאם לצרכי הקהילה וכולל פעילויות שנתיות מגוונות ביניהן תחרות "הנואם הצעיר" גם באנגלית, תחרות ציור לקידום בטיחות בדרכים, יום בריאות יישובי ומפגשים לאורך השנה עם הקהילה.

מועדון רוטרי הבילויים גדרה מברך את התלמידים בפתיחת שנת הלימודים ומאחל שתהיה להם שנת לימודים פורייה בכל דבר שיבחרו והעיקר שלו תפסיקו לחייך.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "המעורבות הקהילתית של מתנדבי רוטרי בקהילה בהחלט תורמת לתחושת המשפחתיות במושבה ומסייעת לאיכות החיים שלנו. ישר כוח לעוסקים במלאכה".