מועצה מקומית גדרה

חבילות לחיילים

18/09/2019
חבילות לחיילים
מתנדבי האגודה יחד למען החייל גדרה הגיעו לבסיס גבעתי וחילקו חבילות  מזון לחיילים בודדים

ביום שני השבוע הגיעו מתנדבי האגודה לבסיס פלחי"ק גבעתי (פלוגת חיל הקשר) שאותם מאמצת האגודה, להרמת כוסית חגיגית לכבוד ראש השנה להמשך שיתוף פעולה לשנה הקרובה. מפקד הבסיס, רס"ן אופיר, הודה למתנדבים על פעילויות האגודה למען חייליו. המפגש לווה בטקס קבלת דרגות, חלוקת חבילות מזון לחיילים בודדים ושי אישי עשיר בממתקים. טקס הרמת הכוסית היה מרגש והצליח לשמח ולגבש את החיילים והמתנדבים, שניצלו את המעמד לעדכונים על המפגשים המתוכננים עם הקהילה השנה ובשנה הבאה.

מפקד הבסיס רס"ן אופיר אמר בטקס: "אנו שמחים על שיתופי הפעולה עם האגודה סניף גדרה, מעריכים ומודים להם. אני נפרד בימים הקרובים מתפקידי עם הרגשה שפעלנו רבות והיינו שותפים בפעילויות השונים בקהילת גדרה. לא אשכח  את כנס פלחי"ק לדורותיו שנערך בגדרה בשיתוף המועצה והעומד בראשה יואל גמליאל והשאיר את חותמו על חיילי הפלחי"ק בדורותיהם" 

יו"ר האגודה יחד למען החייל בגדרה יגאל גלסנר: "האגודה מחבקת אתכם במהלך השנה ואתם החזרתם לנו בחיבוקים ובאהבה בפעילויות עם הקהילה בגדרה. אל תשכחו: 'מי שחלם גבעתי, מי שנשם גבעתי' עם גבעתי ממשיכים הלאה. שתמשיכו גם בשנה הבאה להגן עלינו ,אזרחי ישראל ותשמרו על עצמכם. אנו מבקשים להודות למתנדבי האגודה שמעון דהן, רפי קנטי וחנה פלוצקי על העבודה שעשו בערב  זה ולכל התורמים שבזכותם קיבלו ויקבלו חיילנו חבילות לנזקקים יישר כוח".

ביום ראשון הקרוב יגיעו מתנדבי האגודה אל תחנות ההסעה ברחבי היישוב ויחלקו שי לכל חייל ובתוכו פתק ברכה המזכה כל חייל בגדרה בשי שימושי נוסף לפי בחירה. מתנדבי האגודה מאחלים שנה טובה וחג שמח ומתוק.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "גדרה מצדיעה לחיילים היקרים ומאחלת לכולם שנה טובה, פוריה ושמחה עם המשך עשיה משותפת ומרגשת בין הקהילה לחיילי צבא ההגנה לישראל".