מועצה מקומית גדרה

מבנה רב תכליתי ב"גולדה"

18/11/2019
מבנה רב תכליתי ב"גולדה"
מבנה רב תכליתי ב"גולדה"

בשכונה החדשה "גולדה" בגדרה מקימים בימים אלה מבנה רב תכליתי שישתרע על פני 400 מ"ר לטובת פעילות ספורטיבית ומחול. ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: " כמועצה המקדמת את איכות החיים אנו מעודדים פעילות גופנית ואורח חיים בריא והמבנה החדש יצטרף למבנים החדשים שהוקמו ויוקמו בקרית החינוך"

במסגרת פיתוחה המואץ של המושבה גדרה, אשר תציין השנה 135 שנים להיווסדה, מתוכנן להתבצע פיתוח של שכונת "גולדה". בימים אלה החל קבלן מטעם המועצה המקומית גדרה בביצוע עבודות להקמתו של מועדון רב תכליתי.

המבנה החדש, שיהיה חד קומתי, יכלול שני אולמות מחול ברמה גבוה מבחינת הגימור וישתרע על פני כ-420 מ"ר. הכניסה למבנה מתוכננת להיות מרחוב ארז ותכלול חניה גדולה לכל התושבים, שישרת גם את המתחם של ספורטק בשעות וימין מסוימים. 

בנוסף לכך, המבנה יכלול אגף מנהלה, מרחב מוגן מרחבי, שירותים ומלתחות ולובי מפואר תוך מתן דגש מיוחד לפיתוח שטח סמוך למבנה שישתלב עם מתחם של הספורטק ברמה הכי גבוה. הפרויקט למעשה מיצג חלק חשוב של הפיתוח של השטחים ציבורים של גדרה ולרווחת התושבים.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: " כמועצה המקדמת את איכות החיים אנו מעודדים פעילות גופנית ואורח חיים בריא והמבנה החדש יצטרף למבנים החדשים שהוקמו בקריית החינוך והספורט בגדרה ובהם הספורטק המפואר, בית ספר יסודי שלהבות ובניית התיכון הרביעי למדעי הרפואה והספורט". 

כזכור, לפני מספר חודשים, בעקבות הצעתה של חברת המועצה גילי אפטר-אילון, החליטה וועדת השמות בראשותו של סגן ראש המועצה ציון ידעי, לקרוא לשכונה החדשה במזרח גדרה "שכונת גולדה". בנוסף, הרחובות בה ייקראו על שם נשים מנהיגות ופורצות דרך. בין השמות: נחמה ריבלין ז"ל, שרה אהרונסון ז"ל, חנה סנש ז"ל, רונה רמון ז"ל, דבורה עומר ז"ל, לאה גולדברג ז"ל, עפרה חזה ז"ל וכן שני רחובות מרכזיים יקראו על שם ראש ממשלת ישראל בעבר, יצחק שמיר ז״ל ועל שם נשיא מדינת ישראל בעבר, יצחק נבון ז״ל.