מועצה מקומית גדרה

גדרה פורחת וצבעונית:

19/12/2019
גדרה פורחת וצבעונית:
גדרה פורחת וצבעונית:
80 אלף פרחים יקשטו את המושבה


אגף שפ"ע של המועצה המקומית גדרה החל בימים אלה במבצע שתילה עונתי של כ-80 אלף פרחים. ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "גדרה מובילה באיכות חיים - כבכל שנה, המועצה המקומית מבצעת שתילה עונתית ובתוך כך, גם החורף הזה המושבה מתחדשת בפרחים וצמחיה"

שני קבלני גינון חדשים נכנסו לאחרונה לעבודה עבור המועצה המקומית גדרה, בניגוד לעבר, אז הועסק קבלן גינון אחד. הקבלנים חולשים על שני אזורי עבודה במושבה ומיישרים קו בכל הקשור לעבודות הגינון הצרכים והפרויקטים, כך הסביר סגן ראש המועצה, הממונה על אגף שפע- קותי תנעמי. הקבלנים עוסקים בגיזום, שדרוג תשתיות ואף מתארגנים לקראת קיץ 2020 מבחינת תקינות ואיכות הצנרת. "כששותלים צמחים ופרחים יש לוודא שהצנרת טובה ועובדת. בגדרה אנחנו גם דואגים לשדרג את מערכות המים הממוחשבות והנושא נמצא בעבודה", הסביר קותי תנעמי.

השבוע החלה המועצה המקומית גדרה במבצע שתילה עונתי של כ-80 אלף פרחים. השתילה העונתית מתבצעת פעמיים בשנה, לקראת הקיץ ובחורף. לפני השתילה עובדי הגינון מכשרים את הקרקע, עוקרים צמחיה ישנה, מרססים עשבייה ושותלים את הצמחים והפרחים.

סגן ראש המועצה המקומית גדרה והממונה על אגף שפ"ע, קותי תעמי: "אנו שותלים כ-80 אלף פרחים בעלות של כ-10 אלף שקלים בכל רחבי הישוב- באיי תנועה, בכיכרות, בגנים ציבוריים ועוד". 

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "גדרה מובילה באיכות חיים - כבכל שנה, המועצה המקומית מבצעת שתילה עונתית ובתוך כך, גם החורף הזה המושבה מתחדשת בפרחים וצמחיה לאחר הכשרה של הקרקע וטיפול יסודי. תודה לאגף שפ"ע ולכל העוסקים במלאכה לחידוש ורענון הגינון ברחבי המושבה"