מועצה מקומית גדרה

ציורים של זה"ב

06/01/2020
ציורים של זה"ב

ציורים של זה"ב

תלמידי גדרה למדו שיעורי זהירות בדרכים אותם יישמו ביום שיא: תערוכת ציורים בנושא לזכרו של גיא נזירי ז"ל. מאחורי היוזמה עומדים מועדון רוטרי הבילויים והמועצה המקומית גדרה. שלושת הציורים הזוכים ייצגו את גדרה בתחרות הארצית

מועדון רוטרי הבילויים בגדרה מקיים פעילויות חינוכיות ערכיות מגוונות למען הקהילה לאורך כל השנה. במסגרת זו החליט המועדון להילחם בתאונות הדרכים ובצמצום הנפגעים בכבישי הארץ באמצעות לימוד חוויתי. בימים אלה הסתיימה תחרות ציורים במושבה בנושא זהירות בדרכים, זו השנה השנייה, בשיתוף המועצה המקומית גדרה והרבל"ד. התערוכה הוקדשה לזכרו של תושב גדרה, גיא נזירי ז"ל, שנהרג בתאונת אופנוע בצומת גבעת ברנר. 

בתחרות הציורים השתתפו כ-300 תלמידים מבתי הספר היסודיים כיתות ה'-ו'. הציורים של האומנים הצעירים בנושא זהירות בדרכים הוצגו בפני קהל רב באולם מרכז אופק. הציורים היו סיום לתקופת לימודים שבה נחשפו התלמידים לחוקי התעבורה של משתמשי הדרך ואת החומר שנלמד ביטאו באמצעות ציורים מקסימים שהוצגו בתחרות וניכר כי הושקעה מחשבה בכל ציור ואלה העבירו מסרים שונים.

אירוע הכרזת הזוכים בתחרות התקיימה ביום ראשון (השבוע) ובו נכחו בני משפחתו של נזירי גילה וראובן מול אולם מלא במעמד ראש המועצה יואל גמליאל ,חברי מועצת גדרה סהר רווח וענת טל, מנהלת מחלקת החינוך ענת קוך ,מנהל אזור ירושלים של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים אבי שמר מנהל מרחב דרום אבי אזולאי ,מנהלת מרכז אופק ליאת והב בן גל ,מנהל המטה לבטיחות היישובית  גלית דניאל ,נגידי המועדון לשעבר מלי לוי ומשה אידלמן, נגיד מיועד לרוטרי ישראל עו"ד חיים קנת.

בנאום הפתיחה של ראש המועצה יואל גמליאל פנה אל התלמידים ואמר: " כל מה שאתם עושים היום בנושא בטיחות בדרכים יציל אתכם ואת חבריכם בעתיד".

בדברי חברת המועדון שהיא גם ממובילי הפרויקט גילה נזירי אמרה:" בכל פעם כשני שומעת שמישהו נהרג בתאונת דרכים ובמיוחד תאונת אופנוע ליבי מחסיר פעימה. כל כך קשה להאמין שבשנה קודמת נהרגו בתאונות דרכים ברחבי הארץ כ-350 איש בוגרים וילדים זה אומר ממוצע של הרוג ביום". 

את הערב הנחתה ברגישות רבה חברת המועדון שרון לב ולהקה הייצוגית של בית ספר דרכא בגין הנעימה את הערב בהפקתו של שגיא בן שבת ובהדרכתה של אביה לנקרי. בכניסה לאולם התקיים הפנינג בטיחות בדרכים שהציגו סרט על מציאות מדומה.

מועדון רוטרי הבילויים גדרה בראשות הנשיאה דינה בן שבת מברכים את מנהלי בתי הספר והצוות החינוכי ,רכזות הזה"ב  והמורות לאומנות  מכל בתי הספר ואת ההורים והשותפים העוסקים במלאכה לאורך כל השנה. 

כל אחת משלוש התלמידות הזוכות- לי קיסרי ואלה מויאל מביה"ס הבילויים ועמית ששתיאל מביה"ס פינס-  קיבלו אופנים וקסדה, תרומת המועצה המקומית. יתר המשתתפים קיבלו כוס על שמם ותעודות הוקרה. ניתן לצפות בתערוכה במהלך חודש ינואר 2020 במתנ"ס .

צילום- יעקב בן גד