מועצה מקומית גדרה

באבא לולה בביקור בגדרה

15/01/2020
באבא לולה בביקור בגדרה

באבא לולה בביקור בגדרה 

מועדון רוטרי גדרה אירח השבוע את סגן נשיא רוטרי העולמי באבא לולה מניגריה. "ביקורים אלה חשובים מאוד לחיזוק הקשר עם קהילות בינלאומיות והוא חלק בלתי נפרד מההסברה הלאומית. יישר כח לעוסקים במלאכה", אמר ראש המועצה המקומית גדרה יואל גמליאל

ביום ראשון התקיימה קבלת פנים חגיגית במסעדת אברו במושבה לכבוד של סגן הנשיא העולמי. במסגרת הביקור הוא התארח אצל ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, יחד עם חברי מועדון רוטרי גדרה ולאחר מכן התקיים הביקור גם במוזיאון הבילויים, בתיכון דרכא ע"ש בגין והתקיימה פגישה עם תלמידי הפרויקט "נוער שותה מים ודעת" עם המנהלת רוחלה טל.

הביקור הסתיים בתחנת התפלה באשקלון, שמייצרת 120 מיליון קוב מי שתיה בשנה. האורח הביע את שביעות רצונו של פעילות ועדת המים של רוטרי ישראל, כאשר שנג"ל אבנר פוקס מוביל זאת ומועדון רוטרי גדרה (1990) פועל יחד איתו בהנעת הפרויקט. 

בקבלת הפנים שהתקיימה  נטלו חלק מנגידי רוטרי לשעבר, חברי צוות הנגיד. האורח העלה על נס את האירוח הנפלא שזכה בביתו של נג"ל אבנר פוקס ורעייתו ד"ר עדי פוקס ואת הליווי הצמוד שהוא זכה.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל:"שמחתי לארח את סגן נשיא רוטרי העולמי, באבא לולה, יחד עם חברי רוטרי גדרה בהובלת אבנר פוקס, מזל כהן וסולי ברגמן. ביקורים אלה חשובים מאוד לחיזוק הקשר עם קהילות בינלאומיות והוא חלק בלתי נפרד מההסברה הלאומית. יישר כח לעוסקים במלאכה".