מועצה מקומית גדרה

ביקור נגיד רוטרי ישראל

11/02/2020
ביקור נגיד רוטרי ישראל
ביקור נגיד רוטרי ישראל במועדון רוטרי הבילויים גדרה

נגיד רוטרי ישראל מתי הראל ורעייתו עירית התארחו השבוע במועדון רוטרי גדרה הביל"ויים. נשיאת המועדון דינה בן שבת וחברי המועדון, הציגו בפניהם את פעילות המועדון, שחוגג השנה עשור להווסדו. ראש המועצה יואל גמליאל שיבח את פעילותו הרבה של המועדון ואמר: "פעילות המתנדבים תורמת לאיכות החיים בקהילה"

במועדון רוטרי הבילויים גדרה חברים מתנדבים בני 40 עד 70, כאשר חמישה מהם מחזיקים בתפקידים ברוטרי ישראל, ביניהם מתאמת קרן רוטרי בינלאומי במזרח- מרכז אירופה נג"ל מלי לוי. נשיאת המועדון היא דינה בן שבת, אשר מובילה את המועדון במקצועיות ובהתלהבות, מעודדת יוזמות ופרויקטים קהילתיים לצד העצמת המועדון וקליטת חברים חדשים. בימים אלה מציין המועדון עשור לפעילותו בגדרה.
השבוע אירח המועדון את נגיד רוטרי ישראל מתי הראל ורעייתו עירית.



יו״ר אפיק המקצוע רוביק נזירי הציג את הפעילות השנה ויו״ר אפיק הבין לאומי, יעקב בן גד, הציג את הפעילות הבין לאומית של המועדון ויו״ר אפיק המועדון הציגה את פעילות המועדון לרווחת החברים, יו״ר אפיק הצעירים פרח בן גד נתנה במה לחברי מועדון האינטרקט צומח,  שנכחו גם בביקור, הנשיא שלב שמעון סיפר לנגיד על החוויות וחברויות שנרקמו, על הפעילות  שמתבצעת בקהילה ועל המשלחת בנושא קיימות לקרואטיה.

המועדון הציג את פעילותו המבורכת בתחום הקהילה: זהירות בדרכים בתחילת שנת הלימודים:  שלום כיתה א׳, שי כיתתי וברכות לכול כיתות א׳ בישוב, הרמת כוסית בחגים למועדון לגיל הזהב, 10 הרצאות לקהל הרחב ללא תשלום, הקמת קבוצת נאמני רוטרי בישוב, מחזור פסולת אלקטרוניקה, פרויקט הנותן מענה ופרנסה לבעלי צרכים מיוחדים מופעל הפרויקט נ״ל זאביק גונן.
נשיאת המועדון דינה בן שבת הודתה לראש המועצה מקרב לב, על שיתוף הפעולה הנפלא, על העזרה והסיוע והדגישה את תמיכתו של ראש המועצה וציינה כי בראש מעייניו נמצאים התושבים ובני הנוער.

שני פרויקטים מובילים ומעצימים בקהילה הם תחרות הנואם הצעיר ותחרות ציורים.
תחרות "רוטרי הנואם הצעיר" מקיפה את כל בתי הספר בגדרה בהובלת יו״ר אפיק הקהילה רוחה חבני עם כל חברי המועדון אשר מלווים את הנואמים.
היוזמה הנוספת היא תחרות ציורים בנושא בטיחות בדרכים לזכרו של גיא נזירי ז"ל. 
הנגיד ורעייתו הוזמנו לתערוכת הציורים שעלו לגמר היישובי. גילה נזירי מובילת הפרויקט, נתנה סקירה על תהליך ביצוע הפרויקט ובעזרת כל החברים במועדון ולראות את שלושת הזוכים בתחרות ולשמוע מפיהם את החשיבה שמאחורי הציור. המועדון חרט על דגלו לקחת חלק פעיל במלחמה בתאונת דרכים והצמצום הנפגעים דווקא  דרך הילדים למבוגרים.

יגאל גלסנר נשיא המייסד האחראי על יח״צ ובריאות הציג את הפעילות של יום הבריאות היישובית בשיתוף מרכז אופק שיתקיים בתאריך ה24/3. מאיר ושרון, דיברו על פרויקט חיילים משוחררים , שימור וקליטת חברים. המועדון גאה בקליטת שני חברים חדשים זיוה גבול,  ודודי אברזון.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, שיבח את פעילותו הרבה של המועדון ואמר: "פעילות המתנדבים תורמת לאיכות החיים בקהילה. ישר כוח למתנדבי רוטרי על פעילות הברוכה".

כאות הוקרה הוקדש לראש המועצה ולנגיד, במעשה ידיו של החבר יו״ר אפיק המקצוע מגן סמל רוטרי חרוט ממתכת. הנשיאה ברכה את העוזר לראש המועצה החדש עודד סיני ואיחלה הצלחה גם לאגף החינוך ולמרכז אופק על שיתוף הפעולה הפורה.