מועצה מקומית גדרה

תעודות הוקרה לפיקוד העורף

17/05/2020
 תעודות הוקרה לפיקוד העורף

ראש המועצה יואל גמליאל העניק תעודות הוקרה לאנשי פיקוד העורף שליוו את המושבה במהלך משבר הקורונה

 

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, העניק תעודות הוקרה והערכה לאנשי פיקוד העורף שליוו את המושבה במהלך ימי הנחיות החירום למניעת התפשטות נגיף הקורונה. את התעודות קיבלו הנציגים שהחלו לפעול במושבה מיד עם תחילת משבר: מאיר שיש מפקד יקל"ר (יחידת קישור לרשות), אליאסף שאער, סגן יקל"ר  ושרי יבקוביץ, קצינת התנהגות אוכלוסייה אשר כחלק מתפקידה פעלה לאיתור צרכים, תמיכה וסיוע לאוכלוסיית הגיל השלישי ברחבי הישוב.
 
במהלך כמעט חודשיים רצופים הם ליוו את המועצה בהערכות מצב יומיות, בסיוע לחלוקת מנות לקשישים ולנזקקים, בהעברת מידע שוטף, בהענקת סיוע בפילוח האוכלוסייה ומתן מענה בעת הצורך ובמענה בכל תחום שנדרשה הכוונה ובהבטחת רציפות בהעברת מידע בין פיקוד העורף למועצה. כעת, עם תחילת ההקלות, צוות פיקוד העורף סיים את תפקידו במועצה.
  
ראש המועצה יואל גמליאל הודה לצוות פיקוד העורף: "אני מודה לכם על פעילותכם הענפה ושיתוף הפעולה הפורה עם הרשות בשעת חירום ובעת ההתמודדות עם נגיף הקורונה בפרט. בתקופה האחרונה, מדינת ישראל והעולם כולו נלחמים בצמצום התפשטות נגיף הקורונה, מצב חירום שונה ולא מוכר. תמיכתכם בתקופה לא פשוטה זו מבטאים ערבות הדדית אמיתית וראיית צרכיו של האחר. ניכר כי תפקידכם נעשה במסירות ומכל הלב. יישר כוח!"