מועצה מקומית גדרה

מרכז הצעירים בגדרה יפתח במהלך הקיץ

11/06/2020
מרכז הצעירים בגדרה יפתח במהלך הקיץ
מרכז הצעירים בגדרה יפתח במהלך הקיץ 
 
מרכז הצעירים החדש שהושקעו בו מעל מיליון ₪, נמצא בישורת האחרונה לקראת פתיחה
 
ראש המועצה יואל גמליאל: "גדרה מובילה באיכות חיים אינה רק סיסמה, זהו הקו המנחה אותנו ומרכז הצעירים מהווה נדבך חשוב בהגשמתו"
 
מרכז הצעירים החדש של המועצה המקומית גדרה צפוי להיפתח במהלך הקיץ. בימים אלה, נמצא מרכז הצעירים בתהליכי שיפוץ סופיים ובהליך קליטת רכז שינהל את הפעילות בו. מרכז הצעירים החדש, היושב בסמוך לרחוב גמליאל לצד מבנים נוספים הנמצאים בשימוש המועצה המקומית, מיועד לצעירים בגילאי 18 עד 35 ויעסוק בארבעה תחומים עיקריים: תעסוקה, השכלה, קהילה וחינוך פיננסי בסיסי.
 
לאחר פתיחתו, מרכז הצעירים יהיה פעיל משעות אחה"צ ועד שעות הערב המאוחרות. במרכז הצעירים החדש הושקע תקציב של מעל למיליון ₪ שכולל הקמה, שיפוץ ובניית תכניות. את המרכז מקימה המועצה המקומית גדרה בסיוע המשרד לשוויון חברתי.
 
יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "הצעירים הם העתיד. מהם תצמח המנהיגות הקהילתית והם אלה שיקבעו את הטון בשנים שיבואו. אחת המטרות החשובות של המועצה בראשותי היא להשקיע בצעירים ולספק להם את הכלים שיחזקו אותם, יסייעו להם ויצמיחו אותם. גדרה מובילה באיכות חיים אינה רק סיסמה, זהו הקו המנחה אותנו ומרכז הצעירים מהווה נדבך חשוב בהגשמתו. תודה לגלית דניאל מנהלת מחלקת תכניות מניעה והסברה על הובלת הפרויקט ולמינהל ההנדסה״.