מועצה מקומית גדרה

קורס פסיכומטרי

16/09/2020
קורס פסיכומטרי

נפתחה ההרשמה לקורס פסיכומטרי למועד דצמבר 2020 במרכז הצעירים "Young Gedera" 


במסגרת ההרשמה, צעירים תושבי גדרה זכאים להטבה של של 33% הנחה: עלות הקורס תעמוד על 4,515 ₪ למשתתף במקום 6,790 ₪.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: " נמשיך להוביל ולקדם מגוון יוזמות שיעשירו, יכוונו ויצמיחו את הצעירים בגדרה. "
 
קורס הכנה לפסיכומטרי בגדרה -  מרכז הצעירים "Young Gedera" פותח את ההרשמה לקורס הכנה לפסיכומטרי של מועד דצמבר 2020. את קורס הפסיכומטרי מפעילה חברת "קידום". לצעירים של גדרה תינתן הנחה של כ-33% בהרשמה ועלות הקורס לכל משתתף תושב העיר תעמוד על 4,515 ₪ במקום 6,790 ₪. את ההטבה ופרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון *2055. מדובר בקורס הכנה לפסיכומטרי שייערך במרכז הצעירים החדש.

המרכז החדש שממוקם ברחוב ירוחם 1 מיועד לצעירים בגילאי 18-35 ומתמקד בתחומי ההשכלה, התעסוקה, היעוץ הפיננסי, מעורבות חברתית בקהילה, תרבות הפנאי ועוד. בנוסף, מפעיל המרכז את עמוד האינסטגרם "young gedera" שמציג את הפעילות במקום באופן נגיש ומותאם לרשת החברתית בה עושה שימוש חלק נרחב מקהל היעד. המרכז יאפשר את מימוש הפוטנציאל האישי, הן ע"י שיפור ופיתוח מיומנויות אישיות והן ע"י פיתוח שירותים תומכים. המרכז יציע בכל תחום ייעוץ אישי המותאם לצרכי הצעירים ומגוון פעילויות כגוון סדנאות לבחירת מקצוע, סדנאות לחיפוש עבודה, קורסי פסיכומטרי, השלמת בגרויות, קורסי יזמות, קבוצות מנהיגות, קבוצות התנדבות, קורסי העשרה, הכוונה למלגות, קורסי מחשבים, קורסי אנגלית ועוד

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "חזון המרכז החדש הוא לשמש מרחב הזדמנויות המאפשר הובלה וקידום של אוכלוסיית הצעירים– שהם העתיד של גדרה. אחד הצעדים הראשונים בחייהם של כל צעירה וצעיר היא הבחינה הפסיכומטרית ואנו שמחים להציע זאת קרוב לבית. נמשיך להוביל ולקדם מגוון יוזמות שיעשירו, יכוונו ויצמיחו את הצעירים בגדרה. תודה למנהלת מרכז הצעירים, גלית דניאל, לצוות המרכז ולכל השותפים לעשייה"