מועצה מקומית גדרה

יחד שומרים על גדרה ירוקה

26/10/2020
יחד שומרים על גדרה ירוקה

יחד שומרים על גדרה ירוקה


ישיבות ראשי המכלולים ברשות המקומית ממשיכות להתכנס באופן קבוע לשמור על גדרה ירוקה לטובת בריאות קהילת גדרה. הישיבות כוללות את גורמי הביטחון, ההסברה, החינוך והבריאות בגדרה

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "הקורונה כאן וכדי לחזור כמה שיותר מהר לשגרה עלינו להמשיך ולהפעיל את כלל אמצעי הזהירות כדי לא ללכת מספר צעדים לאחור" 

ממשיכים בירוק: המועצה המקומית גדרה ממשיכה לקיים באופן סדיר ישיבות  של כלל ראשי המכלולים בנושא המשך ההתמודדות עם נגיף הקורונה. 

בפגישות העבודה הקבועות, שמתקיימות על פי כללי התו הסגול, נפגשים גורמי הביטחון, ההסברה, הפיקוח, המשטרה, החינוך והבריאות על מנת לדון בהמשך הפעילות הנדרש בכדי להבטיח את השמירה על בריאות התושבים בכל היבטי החיים.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "גדרה מוגדרת היום כיישוב ירוק לאחר מאמץ משותף של התושבים, יחד עם המועצה וגורמי הבטחון. יחד עם זאת, אסור לנו לשקוט על השמרים ולנוח על זרי הדפנה. הקורונה כאן וכדי לחזור כמה שיותר מהר לשגרה עלינו להמשיך ולהפעיל את כלל אמצעי הזהירות כדי לא ללכת מספר צעדים לאחור בנקודת הזמן הזו. אני קורא לתושבים להמשיך ולהקפיד על עטיית מסיכה במרחב הציבורי ובמקומות סגורים, על שמירת מרחק ועל היגיינה".