מועצה מקומית גדרה

התנהלות מקצועית

29/10/2020
התנהלות מקצועית

גדרה רשות מדגימה להתנהלות מקצועית של מתחם ה"דרייב אין" 


ברביעי האחרון, הגיעו נציגים להתרשם מאופן התנהלות הרשות בביצוע בדיקות הקורונה במתחם הדרייב אין לאחר שבפעם הקודמת נרשמה התנהלות מקצועית ומאורגנת. 526 בדיקות נאספו במתחם האחרון שהוקם.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "אנו גאים כי הצלחת המאמצים שלנו להפוך את גדרה לירוקה, ובתוכם הקמה מהירה ותכליתית של מתחמי בדיקות בתצורת דרייב-אין, מהווים כעת דוגמה להתנהלות מקצועית ומאורגנת"

המועצה המקומית גדרה נבחרה על ידי מפקדת "אלון", מפקדת הקורונה של פיקוד העורף, להיות רשות מדגימה באמצעות מתחם הבדיקות בתצורת דרייב אין שפעל בבית הספר "רימונים". גדרה נבחרה לאחר שאנשי פיקוד העורף התרשמו ממתחם הבדיקות שהקימו וניהלו אנשי המועצה המקומית לפני חזרת הגנים לפעילות לפני כשבועיים. בין היתר, הגיעו נציגים מטעם שירות בתי הסוהר, נפת ירקון וגם גורמים נוספים ממפקדת "אלון" על מנת ללמוד מקרוב.

526 דגימות נאספו מתושבי גדרה במסגרת פעילות המתחם בבית הספר "רימונים" שפעל בשיתוף מד"א, כאשר היעד הראשוני שהוצב עמד על עד 500 בדיקות. המתחם הוקם כחלק מהמשך המאמצים של המועצה לשמור על  גדרה ירוקה ולאחר מאמציו של ראש המועצה יואל גמליאל להביא מבעוד מועד בדיקות קורונה לתושבים על מנת להבטיח חזרה בטוחה ללימודים בתחילת השבוע הקרוב.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "אנו גאים כי הצלחת המאמצים שלנו להפוך את גדרה לירוקה, ובתוכם הקמה מהירה ותכליתית של מתחמי בדיקות בתצורת דרייב-אין, מהווים כעת דוגמה להתנהלות מקצועית ומאורגנת. אנו נמשיך במאמצים, יחד עם התושבים, ונעשה כל שניתן לשמירה על בריאות קהילת גדרה. תודה לכל השותפים להקמת המתחם – לפיקוד העורף, למד"א, לצוות המועצה ומרכז אופק".