מועצה מקומית גדרה

ביקור שר הבריאות בגדרה

02/12/2020
ביקור שר הבריאות בגדרה
שר הבריאות יולי אדלשטיין לראש המועצה יואל גמליאל: " גדרה דוגמה ומופת להתנהלות נכונה ואחראית"

שר הבריאות יולי אדלשטיין הגיע יחד עם פרופ' איתמר גרוטו וצוותו הגיעו לישיבה עם ראש מועצת גדרה יואל גמליאל לשמוע על המהפך של גדרה ליישוב ירוק

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "נמשיך במרץ בעשייה ונדאג לשמור על בריאות קהילת גדרה בכל האמצעים העומדים לרשותנו"

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, אירח את שר הבריאות יולי אדלשטיין שהגיע לביקור בגדרה יחד עם המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו וצוותו על מנת לשמוע על המהפך שגדרה עשתה בדרך להפוך לישוב ירוק.

בין היתר, הוצגו מגוון הפתרונות שהעניקה המועצה בתחומים השונים, מבצעי ההסברה המקיפים ומאומצים, שילוב מתנדבים לסיוע בהקפדה על שמירת ההנחיות בציבור, הקמת מתחמי בדיקות קורונה, עידוד ביצוע בדיקות ועוד. כמו כן, הועלו הצרכים והפערים הקיימים מול משרד הבריאות על מנת לאפשר את המשך המאבק בנגיף בצורה הטובה ביותר.

בביקור שהוכתר כמוצלח מאד, שר הבריאות ציין לשבח את פעולותיה של גדרה ואף ציין כי גדרה מהווה דוגמה ומופת להתנהלות נכונה ואחראית.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "אני מודה לידידי שר הבריאות יולי אדלשטיין ולצוותו על הקשב והמוכנות לסייע ולשפר את מה שניתן. בהזדמנות זו אני שב ומודה לצוות המועצה ומרכז אופק על העשייה היומיומית הבלתי פוסקת במאבק בנגיף הקורונה. נמשיך במרץ בעשייה ונדאג לשמור על בריאות קהילת גדרה בכל האמצעים העומדים לרשותנו ואנו קוראים לתושבים להמשיך ולהקפיד על ההנחיות״.