מועצה מקומית גדרה

אמנה לשירות נגיש

09/12/2020
אמנה לשירות נגיש

אמנה לשירות נגיש חולקה לעובדי המועצה המקומית גדרה


האמנה, אשר חולקה לכל עובדי המועצה כפנקס כיס, נועדה לשמש כמנחה להתנהלות נכונה באמצעותה כל תושבת ותושב בגדרה יקבלו את המענה הטוב ביותר

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "נגישות הנה חובה מוסרית וערכית. תפישה זו היא הקו המנחה במדיניות אותה הנחלתי במועצה ועל פיה אנו פועלים"

ממונה הנגישות במועצה המקומית גדרה, אמיר פישמן חילק לכלל העובדות והעובדים ברשות אמנה לשירות נגיש. מטרת האמנה החדשה, אשר חולקה כפנקס כיס, לשמש עבורם כמנחה להתנהלות נכונה שבאמצעותה כל תושבת ותושב בגדרה יקבלו את המענה הטוב ביותר. בין היתר, מסדירה האמנה שימוש בכלי עזר והנחיה כמו תרגום לשפת הסימנים לכבדי שמיעה, הקראת מסמכים ללקויי ראייה ועוד. 

אמנת השירות החדשה באה על רקע פעילות נוספת שהוביל ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, בנושא הגברת הנגישות בגדרה באמצעות תכנית אב רב-שנתית לפיתוח וקידום תהליכים ושינויים הן ברמה הפיזית והן בתפישה מערכתית והציבורית. 

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "נגישות הנה חובה מוסרית וערכית. תפישה זו היא הקו המנחה במדיניות אותה הנחלתי במועצה ועל פיה אנו פועלים. לאחר שנים רבות של עבודה מאומצת, השקעת תקציבים רבים והטמעת הנושא ביישוב ניתן לראות את השינויים הרבים שגדרה עברה מבחינת נגישות מבנים ציבוריים, פארקים, אירועים ציבוריים והן מבחינת הרגישות החברתית והציבורית לנושא. איכות החיים הגבוהה בגדרה נועדה לכולם, ללא יוצא מן הכלל ואני שמח כי כעת היא תעבור כחוט השני בכל מפגש של תושב עם עובדי המועצה״.