מועצה מקומית גדרה

שומרים, נבדקים ומתחסנים

11/01/2021
שומרים, נבדקים ומתחסנים

תושבי גדרה שומרים, נבדקים ומתחסנים 


המועצה המקומית גדרה יוצאת בקמפיין הקורא לתושבים לשמור על הנחיות עטיית המסכה ושמירה על ריחוק וקוראת להם להיבדק ולהתחסן על מנת להפחית את התחלואה בקורונה

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "שילוב של צעדים אלה ברמה הקולקטיבית, תוך הפגנת ערבות הדדית יישובית, יביא לכך שלא נחווה יותר סגרים מסוג זה ונחזור לשגרת החיים לה אנו מייחלים"

בהמשך לסגר הכללי, המועצה המקומית גדרה יוצאת בקמפיין להפחתת התחלואה בקורונה תחת הכותרת "שומרים, נבדקים, מתחסנים". במסגרת הקמפיין שהמועצה תקדם בשילוט חוצות ברחבי המושבה לצד קמפיין בפלטפורמות הדיגיטל, קוראת המועצה לציבור לשמור על הנחיות למניעת הדבקה והתפשטות הנגיף שכוללות עטיית מסכה, שמירת מרחק של לפחות שני מטרים בין אדם לאדם ולהקפיד על איסור ההתקהלות. בנוסף, מעודדת המועצה המקומית במסגרת הקמפיין את התושבים לצאת ולהיבדק לקורונה, על מנת לאפשר זיהוי מוקדם לצד שימור תמונת מצב מדויקת בנוגע לכמות החולים בגדרה. 

עוד במסגרת הקמפיין, מעודדת המועצה את התושבים להתחסן כנגד קורונה וקוראת לתושבים לעקוב אחר הוראות הממשלה והעדכונים של גורמי הבריאות השונים אודות זמינות החיסונים, תיעדוף האוכלוסיות המעודכן לקבלת החיסון ולגבי מיקומי ומועדי מתן החיסון הקרובים למקום המגורים. מספר המתחסנים בגדרה עומד נכון ל- 10.1 על 4,580 תושבים המהווים 16.1% מכלל התושבים.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: " אנו קוראים לתושבים להצטרף למאמץ היישובי על מנת כדי למנוע את שרשרת ההדבקה ועל מנת ולחזור להיות יישוב ירוק – כפי שכבר הצלחנו כולנו ביחד בחודשים האחרונים. אני קורא לתושבים להקפיד על ההנחיות באותה חומרה כפי שנהגנו כולנו בתחילת הדרך, אני קורא לתושבים להיבדק כאשר יש הזדמנות לכך ובנוסף, כעת עם הפיכת החיסונים לזמינים – אני קורא לתושבים 'לתת כתף' ולהתחסן כנגד קורונה. שילוב של צעדים אלה ברמה הקולקטיבית, תוך הפגנת ערבות הדדית יישובית, יביא לכך שלא נחווה יותר סגרים מסוג זה ונחזור לשגרת החיים לה אנו מייחלים".