מועצה מקומית גדרה

גדרה מובילה בחינוך

22/03/2023
גדרה מובילה בחינוך

גדרה מובילה בחינוך - ביקור ועדת פרס החינוך הארצי בבית הספר ״דרכא רמון״

מערכת החינוך בגדרה ממשיכה לקצור שבחים. בית הספר "דרכא רמון", שזכה לאחרונה בפרס החינוך המחוזי - המשיך לפרס החינוך הארצי והציג בפני הוועדה את עשייתו

בשבוע הקודם התקיים ביקור ועדת פרס החינוך הארצי בבית הספר ״דרכא רמון״ בניהולה של רונית מור. זאת, לאחר שתיכון דרכא רמון זכה בפרס החינוך המחוזי ועלה למועמדות לפרס החינוך הארצי.

במסגרת ביקור הוועדה, בית הספר הציג את העשייה החינוכית, חזון בית הספר, הפרקטיקות, שיטות העבודה, הפדגוגיה והעשייה החברתית, הרגשית והקהילתית.

ענת קוך, מנהלת אגף החינוך: "גאווה גדולה עבורנו ששני בתי ספר מהיישוב זכו בפרס החינוך המחוזי. בית ספר יסודי פינס בניהולה של גלית אקריש ותיכון דרכא רמון בניהולה של רונית מור. בית ספר דרכא רמון אף עלה למועמדות לפרס החינוך הארצי בזכות הפעילות הענפה והברוכה שלו במגוון תחומים. אני מברכת את מנהלת בית הספר והצוות על העשייה החינוכית האיכותית והמיטבית". 

דוברות המועצה: "זה לא סוד, החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. מועמדתו של בית הספר לפרס חינוך ארצי משקף את רמת החינוך במושבה. החינוך מוביל צמיחה, איכות חיים ובונה את דור העתיד שלנו. אנחנו גאים בבית הספר דרכא רמון, בצוות החינוכי והמקצועי בבית הספר. אני בטוח בהמשך הצלחתו של בית הספר, תודה מיוחדת למנהלת אגף החינוך, ענת קוך - על השותפות והעשייה החינוכית העשירה".