מועצה מקומית גדרה

כרתו ברית מחודשת:

23/10/2017
כרתו ברית מחודשת:

משלחת מהעיר התאומה ואלנס התארחה בגדרה



נציגות מהעיר התאומה של גדרה, ואלנס שבצרפת, התארחה השבוע במושבה למספר טקסים ומפגשים להידוק הקשר בין הערים. במסגרת הביקור חתמו ראשי המשלחות על קלף ערים תאומות. 

הביקור, שעליו הייתה אמונה חברת המועצה לילך לבבי שמובילה את ועדת קשרי החוץ, נועד להדק את היחסים בין שתי הערים. האורחים מצרפת נפגשו עם ראש המועצה, שמעו על ההתפתחות שעברה המושבה ואף למדו את עיקרי ההתנהלות החינוכית ביישוב.

בהמשך, חברי המשלחת יצאו לסיור במושבה יחד עם ראש המועצה יואל גמליאל, חברי מועצה, מייסדי הברית- נצחיה סגל, אלי רדיע, ניסים קסנטיני ושלמה תנעמי ונציגי מועצה. את הסיור פתחו בכיכר ולאנס, בצומת סטרומה-מנחם בגין, שם קיבלו את פניהם ילדי הגנים בשירה ובריקוד. לאחר מכן סיירו בתיכון דרכא רמון ותיכון דרכא בגין והתרשמו מהעשייה החינוכית ביישוב. בסופו של הסיור, נערך סיור ברחוב הבילויים ההיסטורי.

ביום לאחר מכן התקיים טקס ממלכתי לחידוש ברית ערים תאומות במרכז אופק, שם חתמו הצדדים על קלף ברית ערים תאומות וחתמו בריקוד ושיר.


תודה רבה לכל העוסקים במלאכה, לארגון הביקור, לחברת המועצה לילך לבבי, למנהלת עמותת ואלרה ענת שטרית, למנהלת אגף החינוך ענת קוך, מנהלת המוזיאון שירי גונן, אורי בן-מרדכי, לעובדי מרכז אופק ולעובדי המועצה שאיפשרו ביקור מכובד ומעניין.