מועצה מקומית גדרה

שכונת גולדה

24/05/2020
שכונת גולדה

מתקני הספורט, החינוך והתשתיות מוכנים לקראת תושבי שכונת גולדה שעתידים להתאכלס בחודש הקרוב

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "אנו מוכנים לבואכם! מתקני הספורט, החינוך והתשתיות, הכל מוכן עבור האכלוס הראשון. כבר מתחילת הדרך פעלנו לכך שהתושבים שיכנסו לשכונה יקבלו מהמועצה את התשתיות הנדרשות לכניסה מיטבית לשכונה החדשה והיום אני שמח לומר שהכל מוכן לכניסתם."

עבודות שלב א' להקמתה של שכונת גולדה במזרח גדרה הסתיימו. בין השאר, המועצה המקומית פעלה במהלך שלב זה לביצוע עבודות עפר, הנחת תשתיות, עבודות אספלט והצבת אבני שפה ברחבי השכונה. כמו כן, הספורטק בשכונה, הכולל את הקירוי הגדול ביותר במזרח התיכון כבר פתוח ובנוסף בית הספר היסודי בשכונה כבר פעיל. בשנת הלימודים הקרובה, צפוי להיפתח בשכונה בית הספר התיכון החדש לביו רפואה, חינוך גופני ותקשורת.

בשלב ב' שיתחיל בקרוב תציב המועצה המקומית מרצפות במדרכות ותפתח את השטח הציבורי הכולל פארקים וגינות. כמו כן, בחודש הקרוב צפוי להתאכלס פרויקט שבנתה חברת "אביסרור". לרווחת התושבים המתאכלסים, תפתח המועצה ציר שנועד לשרת אותם. בנוסף, לאור המצב החדש הצפוי בשכונה בו מתחיל אכלוס לצד עבודות בנייה, מתכננת המועצה לבצע אכיפה הדוקה וקפדנית על הקבלנים הפועלים באזור.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "אנו מוכנים לבואכם! מתקני הספורט, החינוך והתשתיות, הכל מוכן עבור האכלוס הראשון. כבר מתחילת הדרך פעלנו לכך שהתושבים שיכנסו לשכונה יקבלו מהמועצה את התשתיות הנדרשות לכניסה מיטבית לשכונה החדשה והיום אני שמח לומר שהכל מוכן לכניסתם. אני שמח על כניסתם הקרובה של תושבי השכונה הן מהיישוב והן מחוצה לו ומאחל כניסה נעימה ומוצלחת לביתם החדש ולמשפחת גדרה".