מועצה מקומית גדרה

סולד אאוט!

20/06/2021
סולד אאוט!
סולד אאוט! 

אירועי פסטיבל 'אביב תרבות' בגדרה 


בימים אלו, מסתיים פסטיבל 'אביב תרבות' במועצה גדרה שיזם ראש המועצה, יואל גמליאל בשיתוף עם מפעל הפיס ומשרד התרבות והופק על ידי מרכז 'אופק' במועצה.

ראש המועצה, יואל גמליאל: "אני גאה ונרגש מההיענות של התושבים לפסטיבל 'אביב תרבות' ומבטיח כי נמשיך להביא תרבות איכותית לגדרה". 

בימים אלו, מגיע לסיומו פסטיבל 'אביב תרבות' בהובלת ראש המועצה, יואל גמליאל ובהפקת מרכז 'אופק' בשיתוף עם משרד התרבות ומפעל הפיס. בעקבות ההצלחה של פסטיבל האביב, ראש המועצה הנחה להפיק במועצה פסטיבל תרבות נוסף בחודשי הקיץ.

השנה הפסטיבל היה בסימן חגיגת חזרה לשגרה אחרי שנת הקורונה ומטרתו הייתה לשמח את התושבים ולהביא אירועי תרבות למועצה. במסגרת הפסטיבל, הועלו מספר מופעים עם אמנים נחשבים ואהובים הפונים לכלל התושבים כמו רותם כהן, בועז שרעבי, מארינה מקסימיליאן, קובי מימון, נועם חורב ועוד אומנים נפלאים לצד הקרנת סרטים וחזרת פרוייקט הסרט הנע בגדרה. זאת, במקביל לארועי תרבות שהתקיימו עבור נוער גדרה כמו מאור שווייצר, דניאל אסייג, נסיעה לקולנוע, חדר בריחה שהופק ועוד.  

ההיענות מצד התושבים למופעים הייתה גדולה מאוד וכבר בתחילת מכירת הכרטיסים כל המופעים היו סולד אאוט! 
 
ראש המועצה, יואל גמליאל: "לאחר שנה מאתגרת בה התמודדנו עם מגפת הקורונה ועם מבצע 'שומר החומות', אני גאה ונרגש מההיענות של התושבים לפסטיבל 'אביב תרבות' ומבטיח כי נמשיך להביא תרבות איכותית לגדרה. אני מודה למפעל הפיס ולמשרד התרבות על התמיכה ולצוות מרכז אופק שעובד מסביב לשעון להפקת הארועים".