מועצה מקומית גדרה

גאווה מקומית

21/07/2021
גאווה מקומית

גאווה מקומית

טקס הוקרה לפרופ' נגה קורנפלד שור על קבלת אות עמית כבוד על מחקריה פורצי הדרך

פרופסור נגה קורנפלד שור, תושבת המועצה המקומית גדרה וחברת מועצה לשעבר, קיבלה לאחרונה את אות עמית הכבוד של המרכז האקדמי רופין, על מחקריה פורצי הדרך בתחום איכות הסביבה ושמירת הטבע. יואל גמליאל, ראש  המועצה: "את אשת נתינה אמיתית שרואה את צרכי הסביבה והקהילה מתוך אמונה למען דורות העתיד"

השבוע המועצה המקומית גדרה ומרכז אופק ערכו ערב הוקרה חגיגי במיוחד במעמד ראש המועצה יואל גמליאל לציון קבלת אות עמית הכבוד של פרופסור נגה קורנפלד שור על מחקריה פורצי הדרך בתחום איכות הסביבה ושמירת הטבע מטעם המרכז האקדמי רופין. פרופ' שור, מדענית ראשית במשרד להגנת הסביבה חברת מועצה לשעבר בעלת שם עולמי בתחומי הסביבה והאקולוגיה. מחקריה עוסקים בהשפעת הסביבה על בני האדם ובעלי החיים ובנוסף, העמידה מחקרים מרשימים נוספים בנושאים כמו התחממות גלובלית, זיהומים סביבתיים, שמירה על המגוון הביולוגי ועוד.
בערב ההוקרה, בו השתתפו סגן ראש המועצה סהר רווח וסגן ראש המועצה עו"ד יקותיאל תנעמי, משפחתה של פרופ' שור, תושבות ותושבים, ראש המועצה יואל גמליאל העניק לפרופ' נגה קורנפלד שור תעודה לאות הערכה על עשייתה רבת השנים למען קהילת גדרה, על מחקריה פורצי הדרך לאורך השנים ועל תרומתה הרבה. בסיום הטקס פרופ' נגה שור הרצתה בנושא "ישראל בשנת 2030 – פיתוח בר קיימה", הרצאה מרתקת שהעלתה שאלות לגבי עתיד הסביבה והאחריות האישית של כל אחת ואחד מאיתנו לעתידה. 

יואל גמליאל, ראש  המועצה: "אני מודה לפרופסור נגה שור על השנים בהן כיהנה בשליחות ציבורית כחברת מועצה והובילה את התכנית האסטרטגית לקידום סביבה ירוקה בגדרה, תכנית שממשיכה לפעול עד היום. את אשת נתינה אמיתית שרואה את צרכי הסביבה והקהילה מתוך אמונה למען דורות העתיד. אני מאחל לך המשך עשייה ברוכה, שפע של שנים טובות, שגשוג והצלחה."