מועצה מקומית גדרה

בתי הספר התיכונים בגדרה מצטיינים

19/08/2021
בתי הספר התיכונים בגדרה מצטיינים
משרד החינוך קבע: שלושת בתי הספר התיכונים בגדרה מצטיינים בתחום הלימודי, הערכי והחברתי
ראש המועצה, יואל גמליאל: " אני מברך על ההישג המרשים של בתי הספר בגדרה. הישג זה מבטא את נתוני הגיוס לצה"ל ולשירות הלאומי בגדרה שהם מהגבוהים בישראל, את אחוזי הזכאות הגבוהים לבגרות בשיעור של 97 אחוזים, את הנוער האיכותי והמוביל בגדרה ואת המאמצים, שיתוף הפעולה והעשייה מסביב לשעון של ההורים יחד עם כלל גורמי החינוך ביישוב"
 
הישג לבתי הספר העל יסודיים של המועצה המקומית גדרה. דרכא נתיבי נועם, דרכא ע"ש מנחם בגין ודרכא ע"ש אילן ואסף רמון, דורגו היום (רביעי, 18.8) על ידי משרד החינוך בין 313 בתי הספר העל יסודיים הטובים ביותר בארץ בתחום הלימודי הערכי והחברתי.
הקריטריונים על פיהם דורגו התיכונים הם שיעורי ההצלחה במניעת נשירת תלמידים, אחוזי הגיוס לצה"ל ולשירות האזרחי, שיעור הזכאים לבחינות בגרות, שיעור המצטיינים בבחינות הבגרות, ומידת השיפור מהשנה הקודמת.במסגרת זו, בסיכום בין משרד החינוך לארגון המורים ומשרד האוצר, הוחלט כי המורות והמורים ב- 313 בתי הספר העל יסודיים שנבחרו כמצטיינים יזכו לתגמול כספי. ביניהם  נמנים מורי התיכונים בגדרה שיזכו למענק כספי על עבודתם החרוצה  והמסורה בהובלת הנוער בתיכונים להצטיינות.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "אני מברך על ההישג המרשים של בתי הספר בגדרה. הישג זה מבטא את נתוני הגיוס לצה"ל ולשירות הלאומי בגדרה שהם מהגבוהים בישראל, את אחוזי הזכאות הגבוהים לבגרות בשיעור של 97 אחוזים, את הנוער האיכותי והמוביל בגדרה ואת המאמצים, שיתוף הפעולה והעשייה מסביב לשעון של ההורים יחד עם כלל גורמי החינוך ביישוב. אני מודה למנהלת אגף החינוך ענת קוך, למנהלת דרכא בגין רוחלה טל, למנהלת דרכא רמון רונית מור, למנהל דרכא נתיבי נועם שמואל כורש ולצוותי החינוך והמינהלה על העשייה היומיומית המסורה למען חינוך ערכי ומיטבי לילדות ולילדי גדרה".