מועצה מקומית גדרה

רגע לפני עונת הגשמים

23/10/2022
רגע לפני עונת הגשמים

רגע לפני עונת הגשמים


ההיערכות לחורף במרחב הציבורי בגדרה נמצאת בשיאה

במסגרת ההכנות לחורף, קיימה המועצה המקומית גדרה ישיבת היערכות מקצועית. כחלק ההכנות מבוצעות, בין היתר, עבודות לניקיון נקזים, גיזום עצים והיערכות למתן מענה במקרים של סערות

כמדי שנה, לקראת חילופי העונות וכחלק מהיערכות המושבה לחורף, התנהלה במועצת גדרה ישיבת היערכות של אנשי המקצוע במועצה על מנת להתמודד בצורה מיטבית עם אתגרי החורף ונזקים שעלולים להיגרם בעקבות הגשמים והרוחות.

במסגרת הדיון הועלו נושאים הדורשים התייחסות לתשתיות, למשל ניקיון מערכות הניקוז במבנים הציבוריים במרחב הציבורי, ריקון קולטנים, גיזום עצים, בדיקה וניקוי גגות, הכנת ציוד למתן מענה בזמן סערה וכדומה. כמו כן, בישיבה זו ניצלו את ההזדמנות לעבור על הנהלים לתפקוד בעלי תפקידים במועצה להתנהלות בשעת הצורך, היערכות עם כוח אדם וכל הנדרש על מנת לתת מענה מיטבי ומיידי.

בהזדמנות זו, אגף שפ"ע קורא לתושבים להיערך במרחב האישי כולל ניקיון המרזבים, פינוי דברים מהמרפסת או מהגגות שעלולים לעוף ברוח חזקה והיערכות להפסקות חשמל. לבעלי הגינות – אנא גזמו את העצים שעלולים לעוף ולהוות סכנה בטיחותית.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "בימים הקרובים תושלם ההיערכות לקראת עונת החורף עליהן עמלים עובדי המועצה במרחב הציבורי. אני קורא גם לכם, תושבים יקרים, להיערך במרחב האישי שכולנו נעבור ביחד חורף נעים ובטוח. תודה לאגף שפ"ע ולכל העוסקים במלאכה"