מועצה מקומית גדרה

קלאסיקה במוזיאון

19/01/2023
קלאסיקה במוזיאון

קלאסיקה במוזיאון

מוזיאון גדרה בסדרת מופעים חדשה

לכבוד השנה האזרחית החדשה החל מוזיאון גדרה בסדרת מופעים ייחודית, המופע הראשון בסדרה נקרא "קלאסיקה במוזיאון" אשר יתקיים בערב יום חמישי ה- 2/2/23

כחלק מהשפע התרבותי המתקיים בגדרה, מצטרף גם מוזיאון גדרה בסדרת מופעים. בסדרה מתארחים מיטב האומנים מהזירה הקלאסית ובתוכנית מגוונת ועשירה יוכל הקהל להנות מהאזנה למופע באווירה היסטורית קסומה. המבנה הניאו-קלאסי של המוזיאון והתצוגה המרהיבה מוסיפים לחוויית המופע קסם ייחודי, מה שהיה ביתו של ד"ר משה מינץ, איש תנועת הביל"ויים, אשר בנה את ביתו ב -1924 וייעד את האולם לבית העם של המושבה בין השנים 1920 -1930.

במופע הראשון תופיע זמרת הסופרן (הבינלאומית) מיכל אוקון בשירי אהבה קלאסיים מכל התקופות בליווי ד"ר שירה שקד - פסנתרנית וותיקה שחלקה את הקריירה שלה בין ארה"ב וישראל ונגנית החליל עדית שמר. השילוב בין כל הנגניות מתאפיין בייחודיות המוסיקה הקאמרית שממלאת את חלל אולם התצוגה במוזיאון בצורה מושלמת.  

הסדרה השנייה שבה החל המוזיאון לכבוד השנה האזרחית החדשה הוא "שישי תרבות" במוזיאון. מופעים אלו פונים לחובבי המוסיקה הפופולארית ומארחים את מיטב האומנים והיוצרים בארץ . מנהלת המוזיאון הגב' מיכל אוקון: "שמתי למטרה לשלב בכל סדרה גם את אומני ויוצרי גדרה." 

את הסדרה פתחה להקת  "עולמה" בהצלחה רבה ובהמשך יארח  המוזיאון בסדרה את אומן החליליות הווירטואוזי איציק לוי ורונן בן דוד ויאיר שדה בתוכנית על פועלם של מקרתני ולנון בשירי החיפושיות. סדרת הבוקר מאפשרת לקהל  לפתוח בסיור מודרך בין 45 דקות במוזיאון צפייה בסרט אורקולי וכיבוד עשיר בחצר המוזיאון היפה ולאחר מכן להגיע למופעים.