מועצה מקומית גדרה

מעטפת תומכת למפונים

14/11/2023
מעטפת תומכת למפונים
מעטפת תומכת למפוני העוטף והצפון

המועצה המקומית גדרה יחד עם מרכז אופק וקהילת גדרה מעניקים מעטפת למפוני העוטף והצפון החל משירותי ביגוד ועד לשירותי תמיכה וחינוך

מרגע פרוץ המלחמה נקלטו בגדרה עשרות רבות של משפחות מהעוטף ומהצפון, חלקן מתאכסנות במלון ליר וחלקן משולבות בתוך הקהילה.

המועצה המקומית גדרה יחד עם מרכז אופק פועלת להעניק למפוני העוטף והצפון תחושה של בית ככל שניתן תוך מתן מענה ושירות למפונים ביד רחבה. בתוך כך, במרכז אופק ניתן מענה של מזון, ביגוד, טואלטיקה, משחקים וכל סיוע נקודתי. במקביל לכך, המחלקה לשירותים חברתיים מעניקה באופן שוטף תמיכה וליווי למשפחות ואגף החינוך היישובי משלב בגני הילדים ובבתי הספר עשרות ילדים וילדות. זאת, בשיתוף פעולה מלא עם קהילת גדרה שנרתמת ומתגייסת בכל הרבדים לסייע.

ראש המועצה יואל גמליאל: "תודה לצוותי המועצה המקומית גדרה ולמרכז אופק על ההירתמות המלאה להעניק למפוני העוטף והצפון מעטפת מלאה של כלל השירותים. כמו כן, אני מודה לאבישג צור ומירי דודו שהן גם תושבות גדרה, נציגות מטעם משרד החינוך ומשרד הרווחה בהתאמה על עבודה בלתי פוסקת בנושא ובשיתוף פעולה מלא עם אגפי המועצה. בנוסף אני מודה לבעלי מלון ליר בגדרה על ההירתמות המהירה ואירוח המפונים בצורה בלתי רגילה ויוצאת דופן. ותודה מיוחדת לכם, קהילת גדרה היקרה, על תרומות, פעילויות הפגה, תמיכה רגשית ועוד ועוד. התברכנו בקהילה חמה, מיוחדת ומלאת נתינה. "