מועצה מקומית גדרה

סיורים מתוגברים

15/11/2023
סיורים מתוגברים

סיורים מתוגברים של כוחות הבטחון בגדרה


ראש המועצה יואל גמליאל: "אנו מקפידים על סיורים מוגברים של כוחות בטחון ביישוב לאורך כל שעות היממה תוך שימת דגש מיוחד על מוסדות החינוך, אתרי הבנייה והכניסות ליישוב. נמשיך לפעול בזהירות ובאחריות, לקיים מידי יום הערכת מצב לבחינת ההתפתחויות ולתת מענה לבטחון מירבי ביישוב. "

לפני למעלה משבוע גדרה הפכה להיות ירוקה על ידי פיקוד העורף. המשמעות לכך היא הסרת המגבלות שנתנו עד כה. בתוך כך, לאחר הערכות מצב ברשות יחד עם גורמי מקצוע, כוחות ביטחון והנהגת ההורים מוסדות החינוך נפתחו לפעילות באופן הדרגתי כאשר בשבוע האחרון כלל מוסדות החינוך נפתחו לפעילות בימים ראשון-חמישי, ללא יום שישי.

כמו כן, בהערכת מצב שנערכה בראשות ראש המועצה בשת״פ משטרה, מפקד נפת פקע״ר ואגף בטחון הוחלט על הורדת מחסומים בכניסות ליישוב אך במקביל על הגברת סיורים על ידי חיילי פיקוד העורף, משטרה ומתנדבים בדגש על מוסדות חינוך ואתרי בנייה. כמו כן, הוחלט כי יבוצעו בדיקות בכניסות והיציאות מגדרה.

בתוך כך, מידי יום מתקיימות הערכות מצב בראשות ראש המועצה עם כלל גורמי הבטחון והמקצוע על מנת לבחון מידי יום את ההתפתחויות והנחיות פיקוד העורף ולפעול בהתאם.

ראש המועצה יואל גמליאל: "אנו מקפידים על סיורים מוגברים של כוחות בטחון ביישוב לאורך כל שעות היממה תוך שימת דגש מיוחד על מוסדות החינוך, אתרי הבנייה והכניסות ליישוב. נמשיך לפעול בזהירות ובאחריות, לקיים מידי יום הערכת מצב לבחינת ההתפתחויות ולתת מענה לבטחון מירבי ביישוב. בהזדמנות זו אני מודה לכוחות הבטחון ולמתנדבים והמתנדבות הרבים ששומרים על היישוב בכל שעה. יחד ננצח"