מועצה מקומית גדרה

כיתות כוננות בגדרה

23/11/2023
כיתות כוננות בגדרה
כיתות כוננות בגדרה

קהילת גדרה שוב הוכיחה את חוסנה ומעורבותה - שתי כיתות כוננות פעילות וכיתה שלישית ואחרונה בשלבים האחרונים של הכשרה. יואל גמליאל ראש המועצה: " גדרה התברכה בקהילה חזקה – מחמם את הלב לראות את ההתגייסות הרבה של התושבים לכיתות הכוננות, מוכנים לסייע בכל תרחיש."

קהילת גדרה שוב הוכיחה את חוסנה ומעורבותה עם פנייה של עשרות תושבים להצטרף לכיתות הכוננות שהוקמו על ידי משטרת ישראל ביישוב. כיום קיימות שתי כיתות כוננות פעילות וכיתה שלישית ואחרונה בשלבי הסיום של ההכשרה וההקמה. בשלב זה הסתיים הגיוס לכיתות כוננות נוספות. במידה ותפתח כיתה נוספת, יצא פרסום.

כיתות הכוננות הוקמו בהובלתה של רס"מ מירי בר, מב"סית נקודת המשטרה בגדרה בשיתוף עם מפקד תחנת יבנה, סנ"צ שי גז. זאת, תוך שיתוף פעולה עם נצ"מ בדימוס ישראל טל אשר מפעיל את כיתות הכוננות. חברי כיתות הכוננות שהוקמו עברו מטווח ואימון וכן, תודרכו לגבי פעילותם בעת הצורך. כמו כן, צויידו בנשק הנמצא ברשותם למקרה הצורך. בנוסף לכך, חברי כיתת הכוננות עוברים תרגולי פתע על מנת להיות ערוכים מוכנים לכל תרחיש.

ראש המועצה יואל גמליאל: "גדרה התברכה בקהילה חזקה – מחמם את הלב לראות את ההתגייסות הרבה של התושבים לכיתות הכוננות, מוכנים לסייע בכל תרחיש. תודה למפקד התחנה שי גז, מירי בר, לישראל טל, למוטי אדרעי ולצוות נקודת המשטרה בגדרה על הקמת כיתות הכוננות ותפעולם באופן מקצועי. תודה לחברי כיתות הכוננות על ההתגייסות ועל הנכונות להיות עבור כלל קהילת גדרה בעת הצורך. יחד ננצח!"