מועצה מקומית גדרה

תפילה לחזרת החטופים

23/11/2023
תפילה לחזרת החטופים

נושאים תפילה לחזרתם של החטופים לשלום הביתה


גדרה התמלאה בתפילה ובדגלי ישראל - מאות תושבי ותושבות גדרה השתתפו בצעדת "מחזירים את החטופים"

בשבוע הקודם, בבוקר שישי, גדרה התמלאה בתפילה ובדגלי ישראל כאשר מאות משתתפות ומשתתפים צעדו עם תפילה לשובם הביתה לשלום של החטופות והחטופים בצעדת "מחזירים את החטופים" שהחלה במרכז אופק והסתיימה בהתכנסות בגן שבע. את הצעדה הובילו הוריו של עומר וינקרט, שי וניבה וינקרט ואביו של מתן צנגאוקר, ירון צנגאוקר.

הצעדה, כאמור, הסתיימה בגן שבע, שם נשא דברים ראש המועצה יואל גמליאל: "אנחנו חזקים כשאנחנו יחד. נתפלל כאן כולנו יחד לשלומם של החטופות והחטופים. שהילדים שלנו, החטופות והחטופים, יחזרו הביתה לשלום". ראש המועצה פנה להוריו של עומרי ולאביו של מתן "אנחנו כאן, כולנו, באנו לחזק אתכם, ללוות אתכם ולהיות כאן בשבילכם. תהיו חזקים וכולי תקווה ותפילה שבעזרת השם יהיו בשורות טובות"

אמו של עומר וינקרט, ניבה וינקרט, נשאה דברים והודתה מכל הלב לכל המשתתפות והמשתתפים שהגיעו יחד עם ילדיהם הקטנים שהם התקווה שלנו "בשבילם אנחנו עושים את המלחמה הזאת, בשביל שנוכל להמשיך לגדל פה את הילדים שלנו, את הנכדים שלנו, את הנינים שלנו והלאה."

אביו של עומר וינקרט, שי וינקרט נשא דברים והודה לכל המשתתפות והמשתתפים שהגיעו "תודה לכם שבאתם. עומר בשבי החמאס 41 יום. אנחנו צריכים לעבור את זה חזקים. מגובשים ועם הרבה תפילות"

בסיומו של הטקס עלתה דנה וייס עלתה לשיר את השיר שחיברה לעומר ולכל החטופות והחטופים, שיר שהוא תפילה דרך המוסיקה שנקרה "עוד נרקוד". שיר שאיחד וריגש את כולם.

כולנו מתפללים לשלומם ולשובם הביתה לשלום – עומר וינקרט, מתן צנגאוקר, מירב טל וכל החטופות והחטופים. מחכים לכם בבית.

תודה לצוות מרכז אופק על הצעדה המרגשת והחשובה.