מועצה מקומית גדרה

תודה למתנדבות ולמתנדבים

29/11/2023
תודה למתנדבות ולמתנדבים

150%'>תודה למתנדבות ולמתנדבי האבטחה בגדרה

150%'>השבוע התקיים כנס הוקרה והערכה למתנדבי ומתנדבות האבטחה בגדרה. יואל גמליאל ראש המועצה: "בעת הזו התגלתה תושייתה ועוצמתה של החברה הישראלית בכלל ושל קהילת גדרה בפרט. תודה לכל אחת ואחד מכם/ן על ההירתמות המלאה. יחד ננצח"

אמש התקיים ערב הוקרה והערכה למתנדבי ומתנדבות האבטחה שאיישו את המחסומים במשך תקופה ארוכה וביצעו סיורים לטובת בטחון קהילת גדרה. הכנס התקיים בהובלת צוות אגף חברה וקהילה בהנחיית ענת קוך והונעם בהופעתה של מאי רובין בשירה מרגשת. בכנס הוענקו תעודות הערכה לכל אחת ואחד מהמתנדבות והמתנדבים כאות תודה על ההתגייסות החשובה.

תודה מיוחדת לחברת המועצה, מחזיקת תיק החירום, ענת טל שפעלה להגברת האבטחה ביישוב מתחילת "חרבות ברזל", לסגן ראש המועצה, סהר רווח על המעורבות האישית בנושא לאורך כל התקופה, תודה לחבר המועצה עו"ד יקותיאל תנעמי על המעורבות והסיוע לאורך כל הדרך, לחבר המועצה אבי דנקו שהיה חלק מהחמ"ל וסייע באבטחה, לחבר המועצה אסף דרבה על הפעילות הרבה והמעורבות,  לחנן הרוש, ליאור רושני על ההתגייסות המלאה והבקרה על המחסומים והאבטחה, לשמעון דהאן שפעל באופן מלא בנושא האבטחה ביישוב, ולאונית שרעבי ושלה עקיבא על הביצוע השוטף לגיוס המתנדבות והמתנדבים וסידור המשמרות יום-יום.

יואל גמליאל ראש המועצה: " בעת הזו התגלתה תושייתה ועוצמתה של החברה הישראלית בכלל ושל קהילת גדרה בפרט. ערך הנתינה וההתנדבות בכל תחום קיבלו מימדים שלא נראו כמותם עד היום. תודה לכל אחת ואחד מכם/ן על ההירתמות המלאה בתקופה מורכבת, שהענקתם/ן מזמנכם/ן והייתם עבור כולנו 24/7. שוב הוכחתם את ייחודיותה של קהילת גדרה, קהילה חזקה עם ערבות הדדית ונתינה. יחד ננצח!"