מועצה מקומית גדרה

כָּל אֶחָד הוּא אוֹר קָטָן, וְכֻלָּנוּ - אוֹר אֵיתָן

11/12/2023
כָּל אֶחָד הוּא אוֹר קָטָן, וְכֻלָּנוּ - אוֹר אֵיתָן
מאירים את הלב וזוכרים את אהובינו 
כָּל אֶחָד הוּא אוֹר קָטָן, וְכֻלָּנוּ - אוֹר אֵיתָן - מאירים את הלב במושבה בטקסי הדלקת הנרות 
ילדי הגנים בגדרה מחזירים אור ואהבה לכוחות הבטחון וההצלה המקומיים בגדרה בטקסי הדלקת נרות חנוכה משותפים של קהילות הגנים  "שושנים", "עירית", "צבעוני" ו"חרצית" עם צוותי השיטור, הפיקוח, אגף שפ"ע, לוחמי האש ומתנדבי מד"א. 
במקבץ דיור ש.ז.ר שסייעו בתרומות לחיילים הדליקו אור נציגי רוטרי, דיירי המקבץ ונציגי פרוייקט ״מרגישים כמו בבית״ טל גורי, דפנה ואחיקם אולמר ויזי רון 
במרכז דנה ביוזמה של משפחת בן עובד ומרכז אופק הדליקו נרות לזכרה של דנה בן עובד ז"ל שהתאפיינה באור וחיוך וגם ברגעים הכי קשים, העניקה לאחרים. בהשתתפות הרב אלעד אליהו רב הקהילה של "אור החיים הקדוש" ומשפחת בית הספר למחול זמן תנועה.
בתנועת הנוער בני שבת ארגון של סניף בני עקיבא גדרה ציינו את סיומו של חודש ארגון שהיה רווי בפעילויות ועשייה במופע דגלנות מרגש עם תמונות החטופות והחטופים והפרחת בלונים צהובים תוך תקווה ותפילה לחזרתם הביתה לשלום.
בצעדת תנועות הנוער - מאות חניכי ובוגרי תנועות נוער צעדו בצעדת הלפיד המסורתית והאירו את הלב והמושבה. הצעדה הסתיימה בטקס הדלקת נרות בנוכחות המשפחות השכולות בו הדליקו נר ראשון דדי שמחי, אביו של גיא שמחי ז״ל וגדעון דמתי, אביה של קים דמתי ז״ל יחד עם ראש המועצה יואל גמליאל.
לזכרם של גיא שמחי ז"ל, קים דמתי ז"ל, תומר שפירר ז״ל, רז מזרחי ז״ל, לאון בר ז״ל, תהילה קעטבי ז״ל. נזכור אתכם תמיד.
יחד נושאים תפילה ותקווה לחזרתם של עומר וינקרט, מתן צנגאוקר וכל החטופות והחטופים לשלום הביתה ולשלומם של החיילות והחיילים.