מועצה מקומית גדרה

אוהבים לכתוב?

27/12/2023
אוהבים לכתוב?
אוהבים לכתוב?

בהמשך לסדנת כתיבה לנוער, החלה סדנת כתיבה למבוגרים בספריית גדרה

בימים אלה מתקיימת סדנת כתיבה לנוער בספריית גדרה עם המנחה יעל אפשטיין. הסדנה כוללת עשרה מפגשים. בכל מפגש משכללים המשתתפים הצעירים את מיומנויות הכתיבה שלהם ולומדים מרכיבים שונים מהם יצרו את הסיפורים המיוחדים שלהם.

כעת הגיעה העת לסדנת כתיבה למבוגרים - ביום שני ה-1/1/24 תיפתח סדנת כתיבה למבוגרים בהנחיית עמית מאוטנר - משורר פעיל, מנחה סדנאות כתיבה ומורה לתיאטרון. הסדנה כוללת 10 מפגשים שמרווים את הנשמה ומאירים את הלב פנימה והחוצה. הסדנה בתשלום והיא תתקיים אחת לשבועיים בימי שני בשעה 18:30.

מטרת הסדנה להרחיב את ארגז הכלים של המשתתפים ולעבות את השימוש בתחבולות כתיבה שונות, לבדוק את השפה כחומר, את מטען המילים, את אפקט מארג הצלילים שבטקסט וזרימתו הממושקלת תוך שימוש בקלישאות ובתבניות לשון כחומר ביד היוצר ונגיעה במהויות אנושיות ובנושאים המעניינים את המשתתפים.

במהלך הסדנה נבדוק את הקשר שבין הסביבה והנוף החיצוני לבין הנוף הנפשי הפנימי, נכתוב על הטריוויאלי והיומיומי מחד ועל נקודות מפנה, הזדמנויות ואירועים מחוללים מנגד. כמו כן, ייעשה שימוש במטען הגנטי של טקסטים קיימים, כגון סיפורים תנ"כים, כדי לשכלל אמירה או עמדה.

"אנחנו כותבים כדי לצמוח, כדי להתפתח" ( אילן שיינפלד)

לפרטים נוספים מוזמנים לפנות לספריית גדרה 077-2080093