מועצה מקומית גדרה

שמוליק רוטשס מונה למנכ"ל המועצה

10/04/2024
שמוליק רוטשס מונה למנכ"ל המועצה
שמוליק רוטשס מונה למנכ"ל המועצה
ראש המועצה סהר פינטו: " אני מברך את שמוליק על כניסתו לתפקיד מנכ"ל המועצה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו. אני סמוך ובטוח כי נסיונו הניהולי העשיר יתרום משמעותית לקידום המושבה. "

 

בשבוע הקודם נכנס לתוקף מינויו של מנכ"ל המועצה שמוליק רוטשס. זאת, בהמשך לאישור וועדה לבחירת מנכ"ל בישיבת המועצה הראשונה ולאישור מינויו בוועדה שנבחרה יחד עם משרד הפנים והגורמים המוסמכים.  רוטשס הינו תושב גדרה מזה כ- 18 שנה, נשוי ואב לחמישה ילדים, בעל תואר שני במנהל עסקי עם התמחות בניהול, בכיר לשעבר בצה"ל ובמערכת הבטחון ועם נסיון עשיר ורב שנים בניהול. 

רוטשס מחליף את ליאור מדהלה, שכיהן כמנכ"ל המועצה בשנים האחרונות.

 

מנכ"ל המועצה, שמוליק רוטשס: "כתושב המתגורר במושבה עם אשתי וילדיי מזה כ- 18 שנה, אני מתכוון לעשות כל שאוכל, כדי להבטיח את שגשוגה של גדרה. לצורך כך, אגייס את נסיוני מרובה השנים, במסגרת תפקידים במערכת הביטחון וכן, בניהול ובהובלת תהליכי שיקום ושיפור בחברות פרטיות וציבוריות. יחד נפעל להגשמת המטרה המשותפת לכולנו – הצלחתה של המושבה ושיפור חיי התושבים"

ראש המועצה, סהר פינטו: "אני מברך את שמוליק על כניסתו לתפקיד מנכ"ל המועצה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו. אני סמוך ובטוח כי נסיונו הניהולי העשיר יתרום משמעותית לקידום המושבה. אני מודה למנכ"ל המועצה היוצא, ליאור מדהלה, על העשייה רבת השנים במועצה המקומית גדרה ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך."